De iTX werd goed bekeken op de motorbeurs in de Jaarbeurshallen te Utrecht. De motor stond op de stand van de Yamaha FJ ownersclub (Hal 10 C.025).
Hij werd zelfs nog even gekeurd door twee heren van de stand van Yamaha Nederland:
Donderdag heb ik zelf op de stand kunnen staan om enthousiaste vragen te kunnen beantwoorden. Iedere keer blijkt maar weer dat veel mensen het type FJ1200 kennen.
Hier de lijst van aanpassingen aan deze FJ, zie ook de bouw van de motor:
Yamaha FJ1200 iTX EFI
FJ1200 1TX 1986
- ECU: Volprogrammeerbare injectie en ontsteking; BS-autotune.nl
- km-stand: 273.000 km
- cilinderinhoud: 1188cc
- Gasklephuizen: GSX-r 750 ’06
- Voorvork: R1 RN09 ’03
- Voorvelg: R1 RN09 ’03
- Achtervelg: XJR1300 ABS
- Achterrem: nvt
- Brandstofpomp: GSX-r 750 ’04
- Uitlaat: GSX-r 1000 Full Titanium Akrapovic
- Spuitwerk: Inkt door BVT Nieuwegein
- Koppeling: Kabelbediend FZ1
www.rootsaert.nl